Facebook Toestaan Niet toestaan

Algemene Ledenvergadering - 20 september 2019

5 oktober 2019 16:15

Maandag 29 september vond de algemene ledenvergadering van vv M.E.C plaats.

Om 20.00 uur heette voorzitter Wim de Roos 48 leden van harte welkom. De vaste punten zoals het jaarverslag, notulen van de vorige jaarvergadering en het financiële jaarverslag passeerden daarna soepel de revue. Conclusie van dit alles is dat M.EC. er goed voor staat financieel gezien. De vergadering ging met al deze stukken unaniem akkoord.

Er waren vier bestuursleden aftredend te weten Ilse Wiggers-Wassink, Nick Vooys, Tom Blekkink en Theo Harbers. Ilse Wiggers-Wassink is voor drie jaren herkozen in het bestuur. De andere drie bestuursleden die respectievelijk zeven, zes en dertig(!) jaar actief waren als bestuurslid waren niet herkiesbaar. Zij werden met mooie woorden van Wim bedankt voor hun diensten en kregen een attentie aangeboden. Theo Harbers nam daarna zelf ook nog het woord. Hij was trots dat hij zo lang onderdeel is geweest van het bestuur van deze mooie club. Hij trakteerde de aanwezigen op een rondje bitterballen. Twee nieuwe kandidaten voor het bestuur werden unaniem gekozen, te weten Wander Tijdeman en Arjan Ongena.

Hierna volgde het hoogtepunt van de avond. Gerrit Vervelde werd gevraagd de zaal tijdelijk te verlaten. Wim de Roos gaf daarna aan wat Gerrit in vele jaren voor vv M.E.C. heeft betekend en dat het bestuur hem wilde voordragen als Erelid van vv M.E.C. Unaniem werd ook hiermee ingestemd. Gerrit werd weer toegelaten tot de zaal en tot zijn grote verbazing en verrassing benoemd tot Erelid. Een groot applaus viel hem ten dele.

Na de pauze werden de andere vaste onderwerpen behandeld. vv M.E.C. staat er goed voor, al blijft de toekomst wat jeugdaanwas en scheidsrechters betreft een blijvend punt van aandacht. De acties zijn weer goed verlopen en zullen ook dit jaar allemaal weer plaatsvinden. Het jubileumjaar werd tenslotte nog toegelicht, evenals de uitreiking van de beker aan de topscorer van afgelopen jaar van M.E.C. bij de senioren, Emil Dibbets, met 24 doelpunten. Leider van vv M.E.C. 3, Wilbert van Lochem, nam namens de afwezige Emil de beker in ontvangst.

Aan het einde van de vergadering gaf voorzitter Wim de Roos de hamer door aan de nieuwe voorzitter Arjan Ongena. Net voor 22.00 uur werd de jaarvergadering afgesloten met een rondje van kersvers Erelid Gerrit Vervelde.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!